Concurs de relats breus de terror

El cementeri roman en silenci.

Un silenci aparent.
Els morts a les tombes xiuxiuegen.
Xiuxiuegen i piulen.
Ningú no els escolta, ningú no els escolta com piulen.
Només ells, els morts mateixos.
Només ells.
Ells i els corbs, senten el seu lament.

Piuleu!


Piuleu al Twitter i conteu-nos terrorífiques històries, fosques, malèfiques, tristes i melangioses, de por, antigues llegendes, déus primigenis, engendres de l'infern, legions demoníaques... tot allò que vulgueu i més, això sí amb els 140 caràcters de rigor


Després de l'èxit obtingut al primer concurs que vam organitzar, del que vam publicar un llibre (aquí, aquí, aquí i aquí) , i com que som com som hem decidit fer-ne un altre. Aquesta vegada us demanem relats de terror amb format twitter; això és amb un màxim de 140 caràcters.


La idea del concurs és que la gent hi participe mitjançant el compte de twitter que hem obert expressament per al concurs, tot i que també ens podeu enviar les vostres aportacions per correu electrònic o mitjançant el mur de la pàgina que tenim activa a Facebook. I a més a més tenim preparat un lot de llibres i pel·lícules per al guanyador!


Us deixo també uns banners per si voleu publicitar el concurs al vostre bloc. Quadrat i Llarg


Bases del Concurs de relats curts de terror

1. Aquest és un concurs de relats breus escrits de terror en català o valencià, o balear... o qualsevol dels seus dialectes.

2. Per participar-hi cal que tingueu un compte de twitter i que envieu un missatge amb el relat encapçalat per @Twitthesperia.

3. Es poden enviar relats fins el dia 20 d'abril de 2009.

4. També es poden enviar els relats per correu electrònic a hesperia@hesperia.cat. No s’acceptaran relats de més de 140 caràcters.

5. I també es podran enviar a la plana de facebook d'Hespèria. No s’acceptaran relats de més de 140 caràcters.

6. El guanyador serà anunciat a la pàgina http://www.hesperia.cat.

7. El premi serà un lot de llibres i pel·lícules de ciència-ficció, fantasia i terror.

8. Els relats enviats es trobaran sota llicència CC 2.5.

9. Amb els relats participants s'editarà un llibre electrònic i un en paper, com en l'anterior concurs.

10. Es demana adequació normativa. No s'acceptaran relats amb abús d’abreviatures, llenguatge SMS o falta de cohesió gramatical.

12. La participació al concurs implica l'acceptació d'aquestes bases.


31 comentaris:

  Jesús M. Tibau

14 de febrer del 2009, a les 10:27

som-hi

  Anònim

14 de febrer del 2009, a les 11:57

uau :))

  Ma-Poc

15 de febrer del 2009, a les 11:32

mmm... segurament m'animaré a participar-hi!!!! :)

  J.M.

15 de febrer del 2009, a les 18:30

Em pareix una bona idea, és clar.

  kweilan

15 de febrer del 2009, a les 19:07

Molt bona idea. Us poso la publicitat del cncurs al meu bloc. M'agradarà participar-hi.

  JJMiracle

15 de febrer del 2009, a les 21:58

Hi participaré, segur.

  Els del PiT

15 de febrer del 2009, a les 22:57

No em queda clar si es estrictament necessari tenir twitter, però m'animaré si no cal.

  Anònim

15 de febrer del 2009, a les 23:06

vinga pos, esmoleu els teclats, i endavant les atxes!

:D

sergi, pots enviar els relats per correu, o escriure'ls al mur del facebbok d'hespèria, la única condició és que no tinguen més de 140 caràcters (comptant espais), com en una piulada

  Els del PiT

15 de febrer del 2009, a les 23:16

Ok!
;-)

  Jordi Casanovas

16 de febrer del 2009, a les 1:30

els 140 caràcters comptant espais?

  Els del PiT

16 de febrer del 2009, a les 8:58

Comptant espais?!?
Vaja, quedo glaçat :-(
Us he enviat un que no val... l'hauré de retocar (o mutil·lar...)

  Anònim

16 de febrer del 2009, a les 10:24

Jo també m'hi apunto, he penjat el banner per publicitar el concurs a la pàgina d'inici del meu blog i, per e-mail, us envio les meves "piulades terrorífiques".
XAREL_10

  Anònim

16 de febrer del 2009, a les 10:55

sí, nois, sí, comptant espais, punts i comes! o us pensàveu que seria pa sucat amb oli, això de fer un relat-twitter?

:D

moltes gràcies a tots els que feu promoció del concurs, un dia d'estos en farem un post agraint-vos-ho!

  Trini González Francisco

16 de febrer del 2009, a les 21:43

A mi també m'agradaria participar-hi (a veure si el tupí se'm posa prou en marxa)
No sóc nova en el món blocaire però són recent estrenada en el món dels blogs ja que avui he encetat el meu primer espai a Blogger i també us he posat publicitat.

  zel

17 de febrer del 2009, a les 12:18

Ei, jo no tinc twiter, però em fa gràcia... Ho provo? Va, ho provo, 140, amb espais punts comes...telegràfic!!!

  Anònim

17 de febrer del 2009, a les 15:55

moltes gràcies, trini! i a veure si tu i el zel us animeu a participar-hi! recordeu que si no teniu twitter ens ho podeu fer arribar per correu, o posar-ho al nostre mur de facebook!

  zel

19 de febrer del 2009, a les 12:11

Jacme, sóc la zel, reivindico condició femenina...jejeje
et convido a passar-te per
http://zel-aramateix.blogspot.com/
http://ptimptamptum.blogspot.com/

I així sabràs de quin peu calço...

Merci!

  Anònim

19 de febrer del 2009, a les 14:23

ui, ui, ui, ui


és que no em deixeu marge d'error possible! bé, faig un acte de contricció, i quan tinga un ratet editaré el comentari, estimada zel (ara sí, no?)

:DD

  El veí de dalt

20 de febrer del 2009, a les 0:24

Hi ha un màxim admès de microrelats per autor?

  Anònim

20 de febrer del 2009, a les 11:47

en un principi no hi ha un màxim... ara, si veiem que algú ens passa una saga per entregues potser sí que l'haurem de posar! (més que res per no pertorbar encara més la nostra salut mental)

:D

odeu enviar tants de relats com vulgueu.... però no us penseu que com més relats envieu teniu més possibilitats de guanyar: això no és un sorteig, i els relats els avaluem un per un!

  Els del PiT

20 de febrer del 2009, a les 13:07

Jacme:
Això de la saga que dius no serà una indirecta, perquè potser sí que el meu era una saga decreixent, eh?
:-D

  Anònim

20 de febrer del 2009, a les 14:32

he, he, he... no, era per eqhes, un concursant via twitter, que va amenaçar en crear una saga sobre "l'ogre que tinc i que em menjo"...

:D

  Els del PiT

20 de febrer del 2009, a les 14:44

Aaah, quedo acollonit, però tranquil...
:-)

  Montse

23 de febrer del 2009, a les 16:18

Nois, no us trobo al facebook (poca pràctica que hi tinc) no m'aclaro amb twitter, així que us ho envio per email. També us en faré publicitat al meu blog. Apa-li!

  Anònim

23 de febrer del 2009, a les 19:29

missatge rebut, Montse, i bloc afegit a la llista! gràcies per participar-hi!

  Assumpta

24 de febrer del 2009, a les 14:08

Ah, que bé, es pot enviar més d'un!! :-)

  Mary Lovecraft

27 de febrer del 2009, a les 23:57

Hola,
jo també m'animo a participar-hi :)

Us poso la publicitat del concurs als meus blocs Cuentos desde el Averno i Ficciones V.O.

dew!

  Deric

1 de març del 2009, a les 0:32

en vaig escriure un i l'he perdut!!! això sí que fa por!
ara n'he fet 3 més però només enviaré un.

  Mary Lovecraft

4 de març del 2009, a les 17:02

És obligatori posar-li títol?
Ho envio per missatge directe en el twitt de Twitthesperia?
...o com resposta a l'última entrada en Twitthesperia?

com resposta normal es menja diversos espais per allò de '@Twitthesperia' (i només queden 120 caracters)...

no tinc idea, em podeu ajudar si us plau?? :(

  Anònim

4 de març del 2009, a les 18:22

hola mary!

la piulada, millor que ens l'envies com si fos un "reply" normal, amb l'arroba davant. Si resulta que el teu relat no hi cap (tot i tindre 120 caràcters) pots enviar-nos el relat per correu, o bé posar-lo a la nostra plana del facebook (com et sia més pràctic).

El títol: no és obligatori. Amb tot, pensa que si no en poses, tindràs més caràcters pel relat!

:D

si tens algun dubte, dispara i comenta!

  Mary Lovecraft

4 de març del 2009, a les 21:42

Moltes graciès Jacme!!

:DDD